چهار عضو القاعده در یمن كشته شدند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فرانسه از صنعاء، 'محسن بن جمیلا' یكی از مقامات یمن به خبرگزاری فرانسه گفت كه ارتش یمن با حمایت شبه نظامیان حامی دولت به خانه ای در شهر 'جعار' كه شبه نظامیان القاعده در آنجا مخفی شده بودند، حمله كردند كه در این حادثه دو شبه نظامی القاعده كشته و سه تن دیگر دستگیر شدند.

شهر جعار كه ارتش یمن در ماه ژوئن كنترل آن را از شبه نظامیان القاعده باز پس گرفته بود، محل حمله انتحاری روز شنبه بود كه طی آن 45 تن كشته شدند.

همچنین منابع قبیله نشین اعلام كردند كه در نزدیك صنعا، دو هواپیمای بدون سرنشین مواضع القاعده را هدف قرار داده اند و در این حمله دو شبه نظامی دیگر القاعده از جمله یك رهبر محلی این گروه كشته شدند.

این منابع خاطر نشان كردند كه اعضای القاعده در حال سازماندهی دوباره طی دو روز گذشته در منطقه الحمه و المنسه در استان بیضاء در 170 كیلومتری جنوب شرق پایتخت یمن بوده اند. یك منبع دیگر اضافه كرد: چهار انفجار به دنبال حملات این هواپیماهای بدون سرنشین رخ داد. یكی از این هواپیماها خودروی یكی از اعضای القاعده را هدف قرار داد كه به آتش كشیده شد.

آمریكا تنها كشوری است كه هواپیماهای بدون سرنشین اش در منطقه فعالیت دارند. آمریكا عملیات این هواپیماها بر علیه اعضای القاعده در جنوب و شرق یمن را افزایش داده است.

مترجمام**9234**1423





:: برچسب‌ها: سنگ , ماکرو , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 1815
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: